Kyouraku Shunsui
2010.12.25. 15:42
VIII. kapitány: Kyouraku Shunsui
Magasság: 192 cm
Tömeg: 87 kg
Születésnap: július 11.
A 8. kapitánya, egy lusta szoknyapecér, szeret inni és szórakozni. Rózsaszín virágmintás köpenyében akár harc közben is leül szakézni az ellenséggel, de kerüli a csatákat, és jobban szeret dőzsölni. A legelső kapitányok közé tartozik, Yama-jii-nek becézi a főkapitányt. Legjobb barátja Ukitake Juushiro. Alkapitánya : Ise Nanao, visszafogott titkárnőféle, aki mindig egy könyvet tart a kezében. Ő noszogatja, ha valami munka akad. A két halálistenből az egyik, akiknek két kardos Zanpakutou-ja van. Rukia megmentésekor szembe került régi mesterével, Yamamotoval, de nagy harcra nem került sor. Jelenleg élete legnagyobb harcát vívja az 1. espadaval, Starkkal. Elmondja neki, hogy gyengébbnek hitte. Stark is meglepődött Shunsuin, ugyanis már egy jó ideje harcolnak és Shunsuiról még a kalapja sem esett le. Ezután egyből megvágja a kalapot és kis sérülést okoz a kapitánynak. Stark sokallt be először, ugyanis Shunsui nem akart támadni, mindig csak kitért támadások elől, ezért használta a teljes erejét. Mikor Wonderweiss megérkezett és átszúrta Ukitaket, akkor Stark kihasználva Shunsui figyelmetlenségét, közvetlen közelről hátba lőtte. Ezután halottat játszott mindaddig, amíg meg nem érkeztek a vaizardok és Lisa nem ment oda köszönni neki. Miután a két vaizard nem bírt Starkkal, Shunsui visszatért, hogy harcoljon ellene. A shi-kait használva sikerült legyőznie Starkot. Ezután ő is Aizenre támadt, de alulmaradt vele szemben.
Zanpakutou: Katen Kyokutsu(Égvirág démona)
Támadási parancs: A virágok szállnak a szélben, a virágok istene zokog, a Mennyország szelei Buddha nevetésére zuhannak.
Képessége: a gyerekek játékát viszi a harcba. Egyik játék a jobb kézben lévő kardjához, Takeonihoz kapcsolódik: ha az ellenfél feje fölül támad, akkor találatot szerez. A bal kezében lévő karddal, Kageonival mások árnyékába tud beleolvadni és ha ellenfele árnyékát megszúrja a kardjával, akkor ellenfele is sebződik. A legerősebb "játéka" a színválasztós: mond egy színt, pl. szürke és az ellenségen, ahol szürke színű ruha van, ott sebződik, ezután az ellenfele mond színt. Minél nagyobb felületen van a választott szín, annál nagyobb a sebzés mértéke.
Bankai-a nem ismert.
|